دانلود سلام مخصوص امام حسین در تیتراژ آخر برنامه سمت خدا
 
ذاکرین اهل البیت (ع) روستای مهدیرجه

  

trainbit.com/files/8361334884/salam_bar_hosein.mp3

 


نظرات شما عزیزان:

مداح اهل بیت کربلایی احسان مردانشاهی
ساعت20:51---1 مهر 1393
باسلام از لطف شما بینهایت سپاسگذار م این سلام مصداق بارز فرمایش امام صادق علیه السلام است محرم پر باری داشته باشید برای فرج امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف خیلی دعا کنیم* یاعلی
پاسخ:ممنون از شما دوست عزیز


سید
ساعت23:28---6 مرداد 1393
واقعا نمیدونم چجوری ازت تشکر کنم هر وقت این زیارت نامه رو گوش میدادم اشکم میومد دنبالش بودم به لطف ارباب پیداش کردم خدا بهتون سلامتی بده که بهترین چیز هست یاعلی
پاسخ:لطف دارین.ممنون از شما


محمد
ساعت15:01---26 خرداد 1393
چچوري دانلودش كنيم
پاسخ:خیلی راحته.


موسوی
ساعت14:37---15 ارديبهشت 1393
سلام مخصوص امام حسين با صداي ملا باسم

خادم الزهرا
ساعت21:20---6 دی 1392
سلام به دوستای خوبم
با این که شیعه از همون اول یعنی دوره ی حضرت علی خیلی مظلوم بوده اما تو این دوره زمونه مظلومیت به اوج خودش رسیده برای همین تصمیم گرفتم به تبلیغ از مذهبم و دفاع از امامم بپردازم هر کی میخواد دل فاطمه را خشنود کنه بیاد تو وبلاگم و بهم خبر بده تا زود تر شروع کنیم
منتظرتونم یا علی


mirzareza
ساعت17:00---24 تير 1392
دستتون درد نکنه واقعا عالی بود

بنده خدا
ساعت2:38---6 خرداد 1392
مي خواستم بگم من نماز نمي خوندم گناه زياد مي كردم يه روز به طور اتفاقي اين نوحه رو گوش كردم دلم لرزيد اومدم تو سايت سمت خدا نوشته بود طرح اهدا قرآن الكي ثبت نام كردم گفتم اينا تبليغاتشونه 2 هفته بعد پستچي يه قرآن آورد در خونم از طرف برنامه سمت خدا از اون روز نمازم قطع نشده يه دور كامل به فارسي قرآن رو ختم كردم گناه هم نمي كنم خدا رو شكر مي كنم از برنامتون ممنونم خدا اجرتون بده

Mohammad
ساعت18:16---7 ارديبهشت 1392
السلام علیک یا اباعبدالله
آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند
آیا شود که گوشه چشمی به ما کنند
ممنون.


حسین
ساعت22:48---17 اسفند 1391
عالی بود
پاسخ:خیلی ممنون


سحر
ساعت19:09---17 اسفند 1391
خیلـــــــــــــــــــــــی ممنون که اسم مداحو نوشتید پاسخ:خواهش میکنم. وظیفه هستش

هادی
ساعت13:55---4 دی 1391
با سلام خدمت شما دوست عزیز . اگه مداح ( خواننده ) این زیارتنامه رو اسمشو میدونین واسم بگین لطفا . یا اگه کامل این زیارتنامه رو دارین با صدای همین خواننده واسم بگین دانلودش کنم . ممنون میشم .

منتظر جوابتون هستم .

یا حق
پاسخ:سلام دوست عزیز. نام مداح حاج باسم کربلایی.بنویس دانلود زیارت عاشورا با صدای ملا باسم کربلایی ان شا الله موفق میشی. با تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ذاکرین اهل البیت (ع) روستای مهدیرجه و آدرس madahi663.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 332
بازدید کل : 17954
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 140
تعداد آنلاین : 1